- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Reklamační řád
Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek provozovatele (prodávajícího). Reklamační řád informuje kupujícího o záručních podmínkách a o postupu při reklamaci zboží zakoupeného od provozovatele (prodávajícího).
Provozovatel (prodávající)
Ing. Miloš Hušek – QTEST, místo podnikání: U Plovárny 1419, 504 01 Nový Bydžov
IČO: 13205676, zapsané v Živnostenském rejstříku, který vede Živnostenský úřad MěÚ Nový Bydžov, DIČ: CZ510220048.
Právní rámec
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se platnými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (novým) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Kupující je povinen seznámit se před objednáním zboží s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami. Před odesláním objednávky je kupující vyzván, aby potvrdil svůj souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami. Bez tohoto souhlasu nelze objednávku odeslat.
Kupující obdrží společně se zbožím řádný daňový doklad, který je zároveň záručním listem. Daňový doklad obsahuje údaje, které jsou potřebné pro případnou reklamaci (název zboží a popř. výrobní číslo, je-li výrobcem uvedeno, dále cena a množství).
Záruční doba
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Zákonná záruční doba je 24 měsíců.
U některých druhů zboží může výrobce zákonnou záruční dobu prodloužit.
Záruční dobu nelze zaměňovat se životností zboží, která může být dle charakteru zboží kratší.
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží prodejní daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
- nesprávným použitím, skladováním nebo zanedbáním péče o zboží,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, která je prodejcem nebo výrobcem určena nebo je obvyklá pro daný druh výrobku,
- nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo způsobem obvyklým,
- opotřebováním způsobeným běžným používáním nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti čidla),
- jestliže byla pro tuto vadu poskytnuta sleva z kupní ceny,
- nesprávným použitím spotřebního materiálu (např. baterie), které je v rozporu s obdrženým návodem k použití
- mechanickým poškozením zboží,
- provedením zásahu kupujícího či jiné neoprávněné osoby či změnou parametrů,
- u zboží, které bylo upravováno zákazníkem,
- pokud zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí a vad vzniklých v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
Reklamace
Kupující zašle reklamované zboží dobře zabalené spolu s písemným popisem závady na adresu prodávajícího:
ING. MILOŠ HUŠEK - QTEST
U Plovárny 1419
504 01 Nový Bydžov
Tel.: 604 241 122
E-mail: info@qtest.cz
Před odesláním reklamace se doporučuje předem prodávajícího informovat e-mailem nebo telefonem. Některé domnělé závady lze vyřešit telefonickou konzultací.
Zboží bude dle charakteru závady opraveno. Pokud kupující nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má právu na výměnu zboží za nové nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Případné závady, které svým charakterem nebrání řádnému užívání věci, je rovněž možno po dohodě s kupujícím řešit přiměřenou slevou z kupní ceny.
Na dárky, které byly poskytnuty zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele včetně možnosti reklamace.
Vyřízení reklamace
Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Závěrečná ustanovení
Reklamační řád je k dispozici při osobním odběru a na internetových stránkách. Kupující je při koupi zboží na Reklamační řád upozorněn a má možnost se s ním seznámit.
Prodávající je oprávněn Reklamační řád doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy.
Reklamační řád nabývá účinnosti od 1. 2. 2022.